maandag 24 oktober 2011

De draak

Afgelopen zomer hebben we een we een bezoek gebracht aan park Oikos in Ruinen. Een fantasierijk kleinschalig park met een heuse drakenvergadering en een (echte) troep wolven. . Sindsdien is Geert helemaal weg van (leuke, aardige) draken. Nu heeft hij het al tijden over een nieuwe quilt. 'Mam, maak je nog eens een quilt voor op mijn bed'? En sinds ik ruim een week geleden een ontzettend leuk draakje tegenkwam ben ik overstag. Er staat dus (nog) een nieuwe quilt in de steigers. Kijk maar even mee naar 'de draak in aanbouw':

Geert weet nog van niets. Maar hij wordt a.s. vrijdag 6 jaar. En wat zou het leuk zijn als in ieder geval de top van zijn nieuwe quilt af is. Je begrijpt al wat ik de komende avonden, zodra hij in zijn bed is gekieperd, ga doen...........
Ik houd jullie op de hoogte!

Verder nog iets? Jawel, de klosjes! Ze moesten eerst nog even met z'n allen op de kiek, vandaar dat ze er nu pas zijn.

Weer 24 om aan het lijstje toe te voegen!

2 opmerkingen:

Supergoof zei

De klosjes zijn GEWELDIG!!!!!
;o)

Jantine zei

Wat een lief draakje, ken ik die uit een boek? Een top in een week, dat zou een hele prestatie zijn!