woensdag 26 november 2014

Nog twee dagen......

Nog twee nachtjes slapen en dan................ start de mystery van Quiltville (klik)
Eigenlijk wilde ik niet meedoen dit jaar. De Celtic Solstice, de mystery van vorig jaar, is immers nog niet af. Ze moet nog steeds doorgequilt worden............. Tja, maar het is zooooooo leuk en verleidelijk om wel mee te doen, dat er maar één ding op zit:

Afgelopen weekend heb ik de top gedubbeld.  Ook deze keer heb ik de boel aan elkaar 'geplakt' (klik) met speciale spuitlijm. 

En nu? De machine op de grote tafel en aan het werk.


Ik heb nog twee dagen de tijd....  
*U*

2 opmerkingen:

Elni Langeveld zei

Oh! Wat is ie leuk!! En de bies zit er ook al om. Veel succes met tegen zomen vanavond, je hebt nog een paar uur voor het ochtend is! SMILE

ria vogelzang zei

Oh wauw! Ik ben nog niet eens zover..... het is echt nog een topje hier....
Toch begin ik vanmiddag met veel plezier aan de GIMQ!
Nog een paar uurtjes..... ;)