zondag 22 mei 2011

Tulpen en klosjes

Zoals ik in het vorige blog al schreef heb ik vorige week zaterdag een reuze gezellige bee / workshop gehad bij het atelier van Maaike Bakker. Ik heb me laten overhalen om weer eens te gaan paperpiecen. Nu heb ik daar niet zoveel mee, sterker gezegd, ik doe het nagenoeg nooit. Maar goed, de kennis weer wat opgefrist ( oh ja, zo ging dat ook al weer) en aan de slag gegaan. En eigenlijk was het zó leuk dat ik er deze week nog mee verder ben gegaan. Tot nu toe zijn alle achtergrondblokken gesneden en ze liggen klaar om in elkaar gezet te worden. Verder zijn er vijf tulpen tot bloei gekomen. Lekker eigenwijze tulpen, knalroze/paars met een grijs/zwarte achtergrond.



Natuurlijk hebben jullie ook nog de klosjes van deze week tegoed. 't Zijn er toch al met al nog dertien geworden (met dank aan de bee van maandagavond).
                      Dit zijn ze! Weer alle dertien anders en alle dertien leuk!

Tja, en dan dat commentaar op het ontbreken van de vingerhoedjes ;-))
Zal ik proberen mijn leven te beteren deze week???? Welja, laat ik dat maar doen. Tot gauw (mét vingerhoedjes)!

Geen opmerkingen: