zondag 5 juni 2011

De Cannenburgh, klosjes en vingerhoedjes.

Wat was het heerlijk, gisteren bij de Cannenburgh. Een prachtig kasteel, mooie quilts, een heerlijk zonnetje en leuke winkeltjes. Meer heeft een quiltliefhebster toch niet nodig om een superdag te hebben? Samen met Monique heb ik er een gedeelte van de dag rondgelopen en genoten. Tussendoor een kopje koffie en thee bij de slotgracht en de vijver met uitzicht op een koppel ganzen met jonge pluizebollen achter zich aan. Natuurlijk ben ik niet met lege handen naar huis gegaan. Een prachtig boek van Yoko Saito en een paar lapjes voor mijn zwart-wit-grijze vingerhoedjesquilt.............


Over die vingerhoedjes gesproken...... Inge zit me al een tijdje achter de vodden voor wat betreft de vingerhoedjes. Nou, hier zijn ze dan!


Er zitten er 192 aan elkaar, verder nog 5 rijen van 24 los... Wordt vervolgd, dat snap je.

En de klosjes dan, hoor ik je denken. Nou, dat zijn er niet zo veel deze week. Maar tussen de bedrijven door (vingerhoedjes, Cannenburgh, werk en de gewone gezinsdingen + eigenwijze pup) zijn er toch 5 in elkaar geprutst. Nou ja, beter dan niets toch?

1 opmerking:

inge zei

prachtig, die zwart/wit/grijze versie!