maandag 19 september 2011

Over tulpen en kikkers.................

Kijk eens wat ik in de gang vond tijdens het stofzuigen:
Hij (of zij) sprong verschrikt weg toen ik er met de zuigmond langs ging. Zou ik ook doen als kleine pad zijnde en er kwam zo'n groot brommend monster op me af! Kijk, dat valt dus nu ook onder de geneugten van landelijk wonen; er marcheert van alles naar binnen...........Laatst ook al zo'n prachtig groen gestreept kikkertje. Meestal is het een kunst om ze snel genoeg en ongezien door Boetsie (hond) of Kissa (poes) naar buiten te krijgen en in het struikgewas te plaatsen. Want alles wat friemelt en beweegt is oh zo interessant (lees: moet opgejaagd en opgevreten worden). Wat is er verder de afgelopen week gebeurt afgezien van de kikkerparade. Nou, ik heb de bloemetjes maar eens buiten gezet! Een tijd geleden heb ik met de bee bij Maaike Bakker een workshop gevolgd. Paperpiecing, niet echt mijn ding maar het was reuze gezellig. De eerste tulpen zijn toen in de steigers gezet. Deze week was het de beurt aan de resterende vier tulpen.
Nu de rest nog! En de klosjes van deze week? Die zijn er niet, niet eentje! Wel heb ik er een flink aantal getekend en geknipt en er volgen er meer.
Telt dat ook???? ;-)))

2 opmerkingen:

inge zei

tuurlijk telt dat voorbereidend werk ook! er kruipt ook heel wat tijd in hé

Jantine zei

Leuke tulpen!
Natuurlijk telt voorbereiden ook... anders kwamen je klosjes er toch nooit???