maandag 12 augustus 2013

Vakantieproject....

Soms zoek je het één en vind je het ander............ Ken je dat? Op zoek naar mijn doosje met 2,5 inch stroken kwam ik een doos met andere inhoud tegen. Een vakantieprojectje van een aantal jaren geleden. Ik vind het nl. heerlijk om op camping met een simpel, goed voorbereid werkje te gaan zitten prutsen. Zo had ik dus een aantal jaren geleden caleidoscoop blokken in het doosje zitten. Bleken het er toch nog wel wat te zijn. Ik heb ze maar eens voor je op het prikbord geprikt:


Ik geef het toe, het is een lekkere bonte bedoening. Zo scrappy als het maar kan!
Volgende vakantie de overige, al voorbereidde blokken, maar maken.
Of zal ik...................

Oke, je hebt me vast al door. De doos staat startklaar naast de bank!!!

Geen opmerkingen: